Zapraszamy na

spotkania HOT TALKS

HOT TALKS to rozmowy o wyzwaniach oraz wymiana wiedzy i dobrych praktyk w obszarze różnorodności wiekowej. Spotkania odbywają się w kameralnej grupie, zatem w każdym z nich może wziąć udział limitowana liczba osób. Spotkania są nieodpłatne.

Zapraszamy na

spotkania HOT TALKS

HOT TALKS to rozmowy o wyzwaniach oraz wymiana wiedzy i dobrych praktyk w obszarze różnorodności wiekowej. Spotkania odbywają się w kameralnej grupie, zatem w każdym z nich może wziąć udział limitowana liczba osób. Spotkania są nieodpłatne.

Dla kogo?

Spotkania dla liderów chcących dostosować komunikację i obsługę do potrzeb dojrzałych klientów oraz osób odpowiedzialnych za rekrutację, budowanie zespołów, efektywność i motywację.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych przygotowaniem i dostosowaniem do zmieniającego się środowiska pracy z uwzględnieniem potrzeb osób w różnym wieku.

 
 

Po co się spotykamy?

dzielimy się dobrymi praktykami

budujemy narzędzia

inspirujemy

podpowiadamy, jak usprawnić procesy

omawiamy pomysły uczestników

Jak wziąć udział?

1
krok pierwszy
Aby wziąć udział w spotkaniu, wypełnij formularz zgłoszeniowy (na dole strony), wybierając temat. Czas wypełnienia formularza – 2 minuty.
2
krok drugi
Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na spotkanie przesyłamy każdorazowo po ustaleniu m.in. liczby miejsc. Czekaj więc cierpliwie na wiadomość od nas.
3
krok trzeci
Terminy spotkań będziemy podawać na tej stronie oraz w wiadomościach e-mail wysyłanych do zainteresowanych (i zarejestrowanych) osób. Zrobimy to z odpowiednim wyprzedzeniem.

O czym możemy rozmawiać?

Hot Talks dotykają tematów najczęściej do nas zgłaszanych. Wybierz temat, który Cię interesuje w formularzu rejestracyjnym.

Obszar

Kapitał ludzki

  • Zarządzanie różnorodnością wiekową w organizacji
  • Jak przygotować się do procesu certyfikacji Pracodawca Dialogu Pokoleń
  • Programy mentoringowe
  • Proces rekrutacji – jak skutecznie rekrutować osoby w różnym wieku
  • Czego potrzebują liderzy zespołów, aby budować i utrzymać zespoły różnorodne wiekowo
  • Dopasowanie stanowisk pracy do wieku pracowników
  • Jak pracodawca może być partnerem w budowaniu dobrostanu zdrowia, finansów i relacji w długim życiu
  • Przygotowanie do emerytury – programy w organizacjach dla przyszłych emerytów i budowanie relacji z byłymi pracownikami
  • Menopauza w pracy
  • Wsparcie pracowników w opiece nad sędziwymi rodzicami,

Obszar

Dojrzały klient

  • Co trzeci klient ma 60 lat i więcej i co z tego wynika, czyli pędząca zmiana demograficzna – dziś i jutro
  • Profil dojrzałego klienta – co, jak i dlaczego kupuje
  • Trendy przyszłości, czyli jaki jest srebrny klient jutra
  • Obsługa klienta  w sklepach stacjonarnych – ścieżka zakupowa
  • Kasy samoobsługowe i sprzedaż stacjonarna bezkasowa
  • Oznakowanie sklepów
  • Dobre praktyki – czyli „sklep idealny dla każdego wieku”
  • Jak przygotować kierowników sklepów oraz doradców klienta i kasjerów do obsługi starszych klientów
  • Starszy kasjer – czyli wiek po obu stronach lady
  • Centra handlowe przyjazne wiekowi, czyli co można zrobić dziś a co jutro, aby zaglądał tam klient w każdym wieku
  • Nowe technologie w sklepach stacjonarnych – co zrobić, aby nie omijał je starszy klient?

Obszar

Dojrzały e-klient

  • Jak nie pogubić klientów w e-commerce
  • Strony internetowe przyjazne wiekowi
  • Jak edukować dojrzałych klientów, aby potrafili obsługiwać kanały on-line?
  • Czym jest on-line’owa Akademia ABCsenior.com – miejsce spotkania biznesu z klientami 60+
  • Testowanie aplikacji z dojrzałymi klientami – od czego zacząć?

Obszar

Dojrzały e-klient (zakupy)

  • Jak starszy klient kupuje przez internet – płatności, zamówienia, nadawanie i odbieranie paczek, zwroty
  • Edukacja starszych klientów – jak uczyć klientów nowych kanałów sprzedaży (na przykładzie ABCsenior.com)

Obszar

Dojrzały klient (infolinie i contact center)

  • Jak przygotować doradców do obsługi starszego klienta przez telefon
  • Chat boty, video boty i AI – czy to narzędzia przyjazne osobom dojrzałym

Obszar

Dojrzały klient (wszystkie kanały sprzedaży)

  • Przykłady z audytów w OK SENIOR® – co mówią tajemniczy klienci 60+
  • Jak przebiega audyt i certyfikacja OK SENIOR® w poszczególnych kanałach sprzedaży

Obszar

Reklama

  • Insighty w reklamie silver
  • Ikony komunikacji
  • Tożsamość wieku a wizerunek seniora w reklamie
  • Jak mówić o wieku i do kogo mówisz „Senior” w reklamie
  • Przykłady reklam inkluzywnych wiekowo