Zapraszamy na

spotkania HOT TALKS

HOT TALKS to rozmowy o wyzwaniach oraz wymiana wiedzy i dobrych praktyk w obszarze różnorodności wiekowej. Spotkania odbywają się w kameralnej grupie, zatem w każdym z nich może wziąć udział limitowana liczba osób. Spotkania są nieodpłatne.

Dla kogo?

Spotkania dla liderów chcących dostosować komunikację i obsługę do potrzeb dojrzałych klientów oraz osób odpowiedzialnych za rekrutację, budowanie zespołów, efektywność i motywację.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych przygotowaniem i dostosowaniem do zmieniającego się środowiska pracy z uwzględnieniem potrzeb osób w różnym wieku.

Dla kogo?

dzielimy się dobrymi praktykami
budujemy narzędzia
inspirujemy
podpowiadamy, jak usprawnić procesy
omawiamy pomysły uczestników

Jak wziąć udział?

krok pierwszy

Aby wziąć udział w spotkaniu, wypełnij formularz zgłoszeniowy (na dole strony), wybierając temat. Czas wypełnienia formularza – 2 minuty.

krok drugi

Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na spotkanie przesyłamy każdorazowo po ustaleniu m.in. liczby miejsc. Czekaj więc cierpliwie na wiadomość od nas.

krok trzeci

Terminy spotkań będziemy podawać na tej stronie oraz w wiadomościach e-mail wysyłanych do zainteresowanych (i zarejestrowanych) osób. Zrobimy to z odpowiednim wyprzedzeniem.

O czym możemy rozmawiać?

Hot Talks dotykają tematów najczęściej do nas zgłaszanych. Wybierz temat, który Cię interesuje w formularzu rejestracyjnym.

Obszar

Kapitał ludzki

  • Zarządzanie różnorodnością wiekową w organizacji
  • Jak przygotować się do procesu certyfikacji Pracodawca Dialogu Pokoleń
  • Programy mentoringowe
  • Proces rekrutacji – jak skutecznie rekrutować osoby w różnym wieku
  • Czego potrzebują liderzy zespołów, aby budować i utrzymać zespoły różnorodne wiekowo
  • Dopasowanie stanowisk pracy do wieku pracowników
  • Jak pracodawca może być partnerem w budowaniu dobrostanu zdrowia, finansów i relacji w długim życiu
  • Przygotowanie do emerytury – programy w organizacjach dla przyszłych emerytów i budowanie relacji z byłymi pracownikami
  • Menopauza w pracy
  • Wsparcie pracowników w opiece nad sędziwymi rodzicami,

Obszar

Dojrzały klient

  • Co trzeci klient ma 60 lat i więcej i co z tego wynika, czyli pędząca zmiana demograficzna – dziś i jutro
  • Profil dojrzałego klienta – co, jak i dlaczego kupuje
  • Trendy przyszłości, czyli jaki jest srebrny klient jutra
  • Obsługa klienta  w sklepach stacjonarnych – ścieżka zakupowa
  • Kasy samoobsługowe i sprzedaż stacjonarna bezkasowa
  • Oznakowanie sklepów
  • Dobre praktyki – czyli „sklep idealny dla każdego wieku”
  • Jak przygotować kierowników sklepów oraz doradców klienta i kasjerów do obsługi starszych klientów
  • Starszy kasjer – czyli wiek po obu stronach lady
  • Centra handlowe przyjazne wiekowi, czyli co można zrobić dziś a co jutro, aby zaglądał tam klient w każdym wieku
  • Nowe technologie w sklepach stacjonarnych – co zrobić, aby nie omijał je starszy klient?

Obszar

Dojrzały e-klient

  • Jak nie pogubić klientów w e-commerce
  • Strony internetowe przyjazne wiekowi
  • Jak edukować dojrzałych klientów, aby potrafili obsługiwać kanały on-line?
  • Czym jest on-line’owa Akademia ABCsenior.com – miejsce spotkania biznesu z klientami 60+
  • Testowanie aplikacji z dojrzałymi klientami – od czego zacząć?

Obszar

Dojrzały e-klient (zakupy)

  • Jak starszy klient kupuje przez internet – płatności, zamówienia, nadawanie i odbieranie paczek, zwroty
  • Edukacja starszych klientów – jak uczyć klientów nowych kanałów sprzedaży (na przykładzie ABCsenior.com)

Obszar

Dojrzały klient (infolinie i contact center)

  • Jak przygotować doradców do obsługi starszego klienta przez telefon
  • Chat boty, video boty i AI – czy to narzędzia przyjazne osobom dojrzałym

Obszar

Dojrzały klient (wszystkie kanały sprzedaży)

  • Przykłady z audytów w OK SENIOR® – co mówią tajemniczy klienci 60+
  • Jak przebiega audyt i certyfikacja OK SENIOR® w poszczególnych kanałach sprzedaży

Obszar

Reklama

  • Insighty w reklamie silver
  • Ikony komunikacji
  • Tożsamość wieku a wizerunek seniora w reklamie
  • Jak mówić o wieku i do kogo mówisz „Senior” w reklamie
  • Przykłady reklam inkluzywnych wiekowo