Szkolenia dla sprzedaży

i customer service

Dla trenerów sprzedaży

Zrozumieć dojrzałego klienta

Wiele firm zaczyna zauważać, że ich pracownicy sprzedaży są coraz młodsi, a klienci coraz starsi. To wyzwanie jeśli średnia wieku Twoich klientów rośnie albo chcesz zwiększyć grupę klientów o segment osób dojrzałych. Warto przygotować się strategicznie do obsługi osób dojrzałych.

RAMOWY PROGRAM:

  • Jaki jest dojrzały klient? – stereotypy i rzeczywistość
  • Doświadczenie podróży wiekowej w kombinezonach geriatrycznych
  • Przychodzi dojrzały klient i…? – złote zasady srebrnej komunikacji
  • Jak mogę lepiej przygotować swój zespół do obsługi dojrzałych klientów?
  • Case study z prac audytowych programu OK Senior

Dla pracowników obsługi klienta

Obsługa dojrzałego klienta

Doświadczenie kombinezonów geriatrycznych pozwala poczuć się dokładnie tak, jak czują się seniorzy. Kombinezon składa się z wielu elementów, a każdy z nich imituje dolegliwość, na którą mogą cierpieć osoby starsze. To świetny poligon doświadczalny w kontekście starzenia się świata i pracy z coraz starszym klientem.

RAMOWY PROGRAM:

  • Jaki jest dojrzały klient? – stereotypy i rzeczywistość
  • Doświadczenie podróży wiekowej w kombinezonach geriatrycznych
  • Przychodzi dojrzały klient i…? – złote zasady srebrnej komunikacji
  • Jak mogę lepiej reagować na potrzeby moich klientów?
  • Case study z prac audytowych programu OK Senior

Dla działów komunikacji

Czy ja Pana nie obrażam? Jak budować komunikację dostosowaną do wieku

Coraz bardziej zróżnicowane wiekowo środowisko pracy noże być wyzwaniem dla osób odpowiadających za skuteczną komunikację, zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną. Różne grupy wiekowe to różne potrzeby i różne doświadczenia w kontekście komunikacji. Ważna jest forma, sam język, ale również kontekst. Jak skutecznie dotrzeć z nowym programem do dojrzałych pracowników? Jak zwiększyć responsywność najmłodszych w zespole? My wiemy.

RAMOWY PROGRAM:

  • Inkluzywny język czyli jaki?
  • Wiek ma znaczenie – komunikacja w kontekście różnych pokoleń
  • Mikroagresje i nieporozumienia językowe – zwykłe słowa mają niezwykłą moc

Dla pracowników infolinii

Usłyszeć dojrzałego klienta

Kurs został stworzony specjalnie dla pracowników infolinii, którzy chcą lepiej zrozumieć i obsłużyć potrzeby starszych klientów. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności, aby skutecznie komunikować się z osobami starszymi, uwzględniając ich specyficzne preferencje i potrzeby.

RAMOWY PROGRAM:

  • Charakterystyczne cechy i potrzeby osób dojrzałych w kontekście korzystania z infolinii
  • Problemy i wyzwania, z jakimi mogą się spotkać pracownicy infolinii podczas obsługi dojrzałych klientów
  • Klarowna komunikacja dostosowana do potrzeb i preferencji osób starszych
  • Potencjalne bariery komunikacyjne związane z wiekiem i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Budowanie pozytywnych relacji z tą grupą klientów