Wiele firm zaczyna zauważać, że ich pracownicy sprzedaży są coraz młodsi, a klienci coraz starsi. To wyzwanie jeśli średnia wieku Twoich klientów rośnie albo chcesz zwiększyć grupę klientów o segment osób dojrzałych. Warto przygotować się strategicznie do obsługi osób dojrzałych.
RAMOWY PROGRAM:
Doświadczenie kombinezonów geriatrycznych pozwala poczuć się dokładnie tak, jak czują się seniorzy. Kombinezon składa się z wielu elementów, a każdy z nich imituje dolegliwość, na którą mogą cierpieć osoby starsze. To świetny poligon doświadczalny w kontekście starzenia się świata i pracy z coraz starszym klientem.
RAMOWY PROGRAM:
Coraz bardziej zróżnicowane wiekowo środowisko pracy noże być wyzwaniem dla osób odpowiadających za skuteczną komunikację, zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną. Różne grupy wiekowe to różne potrzeby i różne doświadczenia w kontekście komunikacji. Ważna jest forma, sam język, ale również kontekst. Jak skutecznie dotrzeć z nowym programem do dojrzałych pracowników? Jak zwiększyć responsywność najmłodszych w zespole? My wiemy.
RAMOWY PROGRAM:
Kurs został stworzony specjalnie dla pracowników infolinii, którzy chcą lepiej zrozumieć i obsłużyć potrzeby starszych klientów. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności, aby skutecznie komunikować się z osobami starszymi, uwzględniając ich specyficzne preferencje i potrzeby.
RAMOWY PROGRAM:
Green and Grey Sp. z o.o.
ul. Czackiego 15/17
00-043 Warszawa
Kom.: + 48 786 200 301